Download E - GSM Tool V1.4.0 Full Crack (Work offline)

  

Download E - GSM Tool V1.4.0 Full Crack (Work offline)




  • Reading device information
  • Removing FRP (Factory Reset Protection)
  • Backing up and restoring Nvdata
  • Enabling Meta Mode
  • Repairing IMEI (International Mobile Equipment Identity)
  • Unlocking/Relocking Bootloader
  • Factory resetting
  • Wiping Nvdata
  • Bypassing MI Account
  • Flashing firmware
  • Resetting screen lock
  • Enabling all languages
  • Enabling diagnostic mode
  • Flashing TWRP
  • Rebooting to fastboot/recovery mode
  • Backing up/restoring EFS
  • Resetting MI account
  • E-GSM Root
  • Backup/restore QCN
  • Remove Huawei ID
  • Disable Knox
  • Backup/restore OEM info
  • Patch certificate
  • EDL Flasher
  • RMM Unlock
  • Repair network

Supported Phones:

Xiaomi

  • Xiaomi Mi 9T(davinci)
  • Xiaomi Note 8 (Ginko)
  • Xiaomi Note 8T (willow)
  • Xiaomi Redmi Note 9 Pro (joyeuse)
  • Xiaomi Redmi Note 9S(curtana)
  • Xiaomi Redmi K20 Pro (Premium)
  • Xiaomi Redmi 7 (onclite)
  • Xiaomi Redmi 8 (olive)
  • Xiaomi Redmi 7A (pine)
  • Xiaomi Redmi 8A (olivelite)
  • Xiaomi Mi 10T Lite(gauguin)
  • Xiaomi Mi Note 10 (tucana)
  • Xiaomi Mi 8 SE(sirius)
  • Xiaomi Mi 9 SE(grus)
  • Xiaomi Mi 9(cepheus)
  • Xiaomi Mi A1(tissot)
  • Xiaomi Mi A3(laurel_sprout)
  • Xiaomi Mi Note 10 Lite(toco)
  • Xiaomi Pocophone X3 NFC(surya)
  • Xiaomi Pocophone M3(citrus)
  • Xiaomi Redmi Go ( tiare )
  • Xiaomi Black Shark 2 (Skywalker)
  • Xiaomi Black Shark Helo (Nile)
  • Xiaomi Mi 3 (Pisces)
  • Xiaomi Mi 4 (Cancro)
  • Xiaomi Mi 4i (Ferrari)
  • Xiaomi Mi 5 (Gemini)
  • Xiaomi Mi 5S (Capricorn)
  • Xiaomi Mi 5X (Tiffany)
  • Xiaomi Mi 5s Plus (natrium)
  • Xiaomi Mi 6 (Sagit)
  • Xiaomi Mi 6X (Wayne)
  • Xiaomi Mi 8 (dipper)
  • Xiaomi Mi 8 Lite (platina)
  • Xiaomi Mi 8 Pro (equuleus)
  • Xiaomi Mi 8 SE (Sirius)
  • Xiaomi Mi 9 (cepheus)
  • Xiaomi Mi 9 Lite (pyxis)
  • Xiaomi Mi A1 (Tissot)
  • Xiaomi Mi A2 (Jasmine)
  • Xiaomi Mi A2 Lite (daisy)
  • Xiaomi Mi A3 (laurel_sprout)
  • Xiaomi Mi CC9 (pyxis)
  • Xiaomi Mi CC9 Meitu Edition (vela)
  • Xiaomi Mi CC9 Pro (tucana)
  • Xiaomi Mi CC9e (laurus)
  • Xiaomi Mi Max (Hydrogen)
  • Xiaomi Mi Max 2 (Oxygen)
  • Xiaomi Mi Max 3 (Nitrogen)
  • Xiaomi Mi Mix (Lithum)
  • Xiaomi Mi Mix 2 (Chiron)
  • Xiaomi Mi Mix 2S (Polaris)
  • Xiaomi Mi Mix 3 (perseus)
  • Xiaomi Mi Mix 3 5G (andromeda)
  • Xiaomi Mi Note
  • Xiaomi Mi Note 10 (tucana)
  • Xiaomi Mi Note 2 (Scorpio)
  • Xiaomi Mi Note 3 (Jason)
  • Xiaomi Mi Note Pro (Leo)
  • Xiaomi Mi Play
  • Xiaomi PoccoPhone X2 (phoneix)
  • Xiaomi PocoPhone F1 (beryllium)
  • Xiaomi Redmi 1s (Armani)
  • Xiaomi Redmi 2 (HM2014811)
  • Xiaomi Redmi 2 (WT88047)
  • Xiaomi Redmi 2W (2014811)
  • Xiaomi Redmi 3 (Ido)
  • Xiaomi Redmi 3s (Land)
  • Xiaomi Redmi 3s Prime (Land)
  • Xiaomi Redmi 3x Prime (Land)
  • Xiaomi Redmi 4 (Prada)
  • Xiaomi Redmi 4 (markw)
  • Xiaomi Redmi 4 Prime (Prada)
  • Xiaomi Redmi 4A (Rolex)
  • Xiaomi Redmi 4X (Santoni)
  • Xiaomi Redmi 5 (Rosy)
  • Xiaomi Redmi 5 Plus (vince)
  • Xiaomi Redmi 5A (riva)
  • Xiaomi Redmi 6 Pro (sakura)
  • Xiaomi Redmi 7 (onclite)
  • Xiaomi Redmi 7A (pine)
  • Xiaomi Redmi 8 (olive)
  • Xiaomi Redmi 8A (olivelite)
  • Xiaomi Redmi Go (tiare)
  • Xiaomi Redmi 8A Pro (olivedual)
  • Xiaomi Redmi K20 (davinci)
  • Xiaomi Redmi K20 Pro (raphael)
  • Xiaomi Redmi K30 (phoneix)
  • Xiaomi Redmi Note 3 (Kenzo)
  • Xiaomi Redmi Note 3 Pro (Kenzo)
  • Xiaomi Redmi Note 4X (Mido)
  • Xiaomi Redmi Note 5 (Vince)
  • Xiaomi Redmi Note 5 Plus (Vince)
  • Xiaomi Redmi Note 5 Pro (Whyred)
  • Xiaomi Redmi Note 5A (Ugg)
  • Xiaomi Redmi Note 6 Pro (tulip)
  • Xiaomi Redmi Note 7 (lavender)
  • Xiaomi Redmi Note 7 Pro (violet)
  • Xiaomi Redmi Note 7S
  • Xiaomi Redmi Note 8 (ginkgo)
  • Xiaomi Redmi 10X 4G (merlin)
  • Xiaomi Redmi Note 4 (Nikel)
  • Xiaomi Redmi Note 10s (rosemary)
  • Xiaomi Redmi 9C NFC (angelican)
  • Xiaomi Redmi 9C (angelica)
  • Xiaomi Redmi 9AT (dandelion)
  • Xiaomi Redmi 9A (dandelion)
  • Xiaomi Redmi 9 Prime (lancelot)
  • Xiaomi Redmi 9 India (cattail)
  • Xiaomi Redmi 6A (cactus)
  • Xiaomi Redmi 6 (cereus)
  • Xiaomi Note 9 (Merlin)
  • Xiaomi Redmi 9 (lancelot)
  • Xiaomi Poco C3 (angelica)
  • Xiaomi Redmi 9C NFC (angelican)
  • Xiaomi Redmi 9A/9T (dandelion)
  • Xiaomi Poco M2 (shiva)
  • Xiaomi Redmi 9C/PocoPhone C3 (angelicain_in)
  • Xiaomi Redmi 9C/PocoPhone C3 (angelica)
  • Xiaomi Redmi Note 9/Redmi 10X 4G (merlin)
  • Xiaomi Redmi Note 8 Pro (begonia)
  • Xiaomi Redmi Note 8 2021 (biloba)
  • Xiaomi Redmi 6 (cereus)

 Download Link 1  /  Link 2 

Post a Comment

Previous Post Next Post